Известие

Collapse
No announcement yet.

Помагайте да избера Алфа Ромео 166 3.0 V6. Дойде времето да покарам Арезе :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Колата беше ненормално твърда. Не съм виждал толкова твърда (сядам отзад при отворен багажник и не мръдва въобще (около 95 килограма съм!). Отделно колата е с куп проблеми и ако си струва заради запазен салон и т.н. не трябва да и е такава цената и продавачът да се прави на луд. Най-малкото му казах да свали заради губещият се цилиндър и заради изгорялата перка на парното...
    Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от duronman Покажи съобщение
      Колата беше ненормално твърда. Не съм виждал толкова твърда (сядам отзад при отворен багажник и не мръдва въобще (около 95 килограма съм!). Отделно колата е с куп проблеми и ако си струва заради запазен салон и т.н. не трябва да и е такава цената и продавачът да се прави на луд. Най-малкото му казах да свали заради губещият се цилиндър и заради изгорялата перка на парното...
      Вероятно има "заварен" заден амортисьор, нищо спортно няма в това високо окачване.

      Comment


      • #63
        Може, не споря, но амортисьорите и пружините бяха жълти също така. Имало е някаква намеса според мен, но не е била кадърна.
        Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

        Comment


        • #64
          Аз говоря, че 166-ца със спортно окачване по принцип е много изкушаваща оферта, а че тази е била кенеф е отделна тема.
          Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
          AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
          Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

          Comment


          • #65
            Чак кенеф не е, но не си струва. За мен окачването на 166 (стоковото) е много по-стабилно от окачването на болшинството коли и дори истинско спортно окачване би развалило приятната возия на този голям автомобил.
            Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

            Comment


            • #66
              Абе след 155-цата не ми се струва така и да си призная, съм леко разочарован. 155 влиза в завоите като картинг и предразполага към настъпване. 166 си има едно поклащане.
              Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
              AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
              Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                Абе след 155-цата не ми се струва така и да си призная, съм леко разочарован. 155 влиза в завоите като картинг и предразполага към настъпване. 166 си има едно поклащане.
                Казахме ти че или не са ти в ред амортесъорите, или е в тебе проблема......

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от gigi Покажи съобщение
                  Казахме ти че или не са ти в ред амортесъорите......
                  Абсурд, тва да не е кашон от Горубляне за 2500!
                  Last edited by Доко; d.m.y г., 11:40.

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                    Абе след 155-цата не ми се струва така и да си призная, съм леко разочарован. 155 влиза в завоите като картинг и предразполага към настъпване. 166 си има едно поклащане.
                    М/у другото при мен се получава нещо като "увличане" на задницата в завой. Предницата влиза без проблем, а задницата тръгва първоначално и след това захапва. Все едно има ебати луфтовете в окачването или карам с гуми на 225/70. Това го има и при 164-та и съм свикнал, но за човек който не е е стряскащо и може да изправи завоя.
                    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                    Opel Astra J
                    ex:
                    Alfa Romeo 164 2.5TD
                    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
                      М/у другото при мен се получава нещо като "увличане" на задницата в завой. Предницата влиза без проблем, а задницата тръгва първоначално и след това захапва. Все едно има ебати луфтовете в окачването или карам с гуми на 225/70. Това го има и при 164-та и съм свикнал, но за човек който не е е стряскащо и може да изправи завоя.
                      И при мен се получава нещо такова. Уж немам никаде никакви забележки по ходовата част и окачването. Не знам дали отпред тези 6-ците да не и тежат в повече и задника да остава за момент без баланс ?!
                      Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
                      Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
                      Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

                      Comment


                      • #71
                        Защо се чудите?
                        "Олекването" на задницата в завой е нещо съвсем нормално за FWD кола, чийто баланс на масите е от порядъка на 60% към 40%, в полза на предния мост. Дори в повечето случаи е над 60%.
                        Alfa Romeo 166 3.0 V6
                        Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

                        Comment


                        • #72
                          Значи, за да не ви олекват задниците, давайте повече газ
                          AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                          Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                          sigpic

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от stelt Покажи съобщение
                            Значи, за да не ви олекват задниците, давайте повече газ
                            Да, при това положение ще навлезете в дерето с предницата, вместо със задницата...
                            Alfa Romeo 166 3.0 V6
                            Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

                            Comment


                            • #74
                              Първоначално публикувано от gigi Покажи съобщение
                              Казахме ти че или не са ти в ред амортесъорите, или е в тебе проблема......
                              За амортисьорите знам, сега ще сменям и тампони на стабилизираща щанга но съм карал и други 166 и това си го има.
                              Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                              AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                              Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                              Comment


                              • #75
                                Първоначално публикувано от duronman Покажи съобщение
                                Може, не споря, но амортисьорите и пружините бяха жълти също така. Имало е някаква намеса според мен, но не е била кадърна.
                                Жълти амортисьори са Bilstein и Koni, аз не бих отказал първите, нищо, че са твърди. Пружини - разни, и моите са по-твърди (Eibach Pro), но имат прогресивна част. Затова пък задницата, дето си беше ниска, сега е още почти сантим надолу, та се чудя дали да не мисля за други амортисьори на някакъв етап, или първо да пробваме с други пружини (стандартни, но така задницата ще си стане пак мека, понеже амортисьорите ми са стандартни, както са в TI пакета). Единствено не ми допада как реагират на някои неравности и дупки Bilstein-ите, имам чувството, че ще се почупи колата.

                                Мисълта ми беше, че натискане с ръка... и при мен не става, освен ако не подскочиш няколко пъти отгоре (80 кила съм, някой с повече - може да подейства различно).

                                В завоите поклащане нямам, вече по Хемус в завоите може да има поклащане от друго - половината завои са със "скокчета" и обикновено с достатъчно скорост се местиш няколко сантима нанякъде
                                Alfa Romeo 166 3.2 V6 24 '04 FL
                                HardwareBG Team member | PC компоненти | RC модели | Електронни цигари | Настолни игри

                                Comment

                                Working...
                                X